آینده نگری بازاریابی پیامکی
نوشته شده توسط : گروه سیمرغ

 

علی رغم پیشرفت های بسیار در تکنولوژی شبکه های اجتماعی به نظر میرسد که در آینده نیز رقیبی برای تبلیغات پیامکی پیدا نخواهد شد و همچنان جایگاه خود را حفظ خواهد کرد. شاید این به دلیل مزایایی است که آن را یک پله بالاتر از دیگر روش های تبلیغاتی قرار می دهد و آن را به مناسبترین ابزار تبلیغاتی برای تجارت های کوچک می کند. از جمله مزایای آن می توان به هزینه بسیار پایین آن صحبت کرد. زیرا استفاده از پنل اس ام اس بسیار مقرون به صرفه است. یعنی دیگر نیازی نیست شما برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود مبالغ میلیونی را خرج کنید. دلیل دیگر که سبب امتیاز بازاریابی پیامکی و ماندگاری آن در آینده خواهد شد بازاریابی مستقیم آن خواهد بود. بدین معنی که شما قبل از ارسال پیام مخاطبان خود را می شناسید و پیامک پس از ارسال مستقیم به صندوق دریافت مخاطبان مورد نظر می رسد و این امر سریع و طی چندین ثانیه صورت می گیرد و حتی می توانید مطمئن شوید که حتما به دست فرد رسیده باشد. بعلاوه با وجود گذر زمان و ساخت انواع مختلف شبکه های اجتماعی, سامانه های پیامکی همچنان جایگاه خود را دارند و با وجود اینکه شبکه های اجتماعی بعد از مدتی جای خود را به شبکات دیگر می دهند, سامانه های پیامکی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و در آینده نیز اینچنین خواهد بود.

سیمرغ اس ام اس ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی و پیام صوتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه سیمرغ  دارای بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان، شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

"با تبلیغات پیامکی بهتر دیده شوید"

باما تماس بگیرید

017-32229441

www.simorghsms.com

 

عناوین مرتبط

7 اختراع جدید تکنولوژی در سال 2015 که زندگی را آسان تر می کند

دانستنی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی

خداحافظی با تبلیغات سنتی

نتیجه بهینه بازاریابی پیامکی

Sms marketing

انواع ارسال در سامانه پیامکی

مدیریت پیام های ارسالی

سامانه پیامکی ویژه کاندیدای انتخاباتی مجلس 94

آخرین اخبار انتخابات مجلس 94





:: برچسب‌ها: آینده نگری بازاریابی پیامکی, بازاریابی پیامکی, تبلیغات پیامکی, شبکه های اجتماعی, سامانه پیامکی, پیام های تبلیغاتی, پیام صوتی, پیام کوتاه,پنل های کاربری و نمایندگی, بانک مشاغل, نتیجه بهینه بازاریابی پیامکی, ارسال پیامک, سیمرغ اس ام اس ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: